Retourneren


Mijn bestelling is niet naar wens, hoe kan ik deze retourneren?

Is je aankoop toch niet helemaal naar wens? Dan kunt u dat aangeven binnen 14 dagen. Deze 14 dagen gaan in op het moment dat u het product hebt ontvangen.Daarna gaan de wettelijke 14 dagen voor het retour in werking en zullen wij ook binnen 14 dagen het aankoopbedrag terugstorten (nadat wij wel overtuigend bewijs hebben gekregen dat de te retourneren producten zijn opgestuurd.)

 

Onvoldoende gefrankeerd:

Wij accepteren geen retourzendingen van zendingen die onvoldoende gefrankeerd zijn. Deze zendingen zullen dan ook worden geweigerd.

 

Mijn bestelling is beschadigd/defect aangekomen, hoe kan ik deze retourneren?
Als u een artikel hebt ontvangen dat defect, beschadigd of niet compleet is, kunt u ervoor kiezen om het artikel kosteloos te retourneren of te vervangen. Neem daarvoor contact met ons op en wij zullen een passende oplossing bieden.

 

Ik heb producten ontvangen die ik niet besteld heb, hoe kan ik deze retourneren?
Als u een artikel hebt ontvangen welke u niet besteld hebt, kunt u ervoor kiezen om het artikel kosteloos te retourneren of te vervangen. Neem daarvoor contact met ons op en wij zullen een passende oplossing bieden.

 

Hoe lang duurt het voor mijn betaling is teruggestort?
Op het moment dat wij uw retour hebben ontvangen zullen wij deze zo snel mogelijk verwerken. Wij betalen het bedrag terug door het over te maken naar het door u opgegeven rekeningnummer. Dit gebeurt in ieder geval binnen de wettelijke 14 dagen. Maar in de meeste gevallen wordt dit binnen een week verwerkt.