Levertijd & bezorging


Onze pakketten worden verstuurd met PostNL. 

 

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Bestellingen kunt u binnen zo spoedig mogelijk thuis verwachten.

 

Betaal ik verzendkosten?
Bestellingen boven de €75,- incl. btw worden gratis verzonden. Onder dit tarief rekenen wij éénmalig €6,95 verzendkosten, ongeacht het aantal pakketten, gewicht of afmeting. Eventuele naleveringen/backorders worden kosteloos nagezonden.

 

Kan ik mijn bestelling volgen?
U ontvangt een track & trace link (per email) van uw pakket nadat wij uw bestelling hebben afgegeven bij een PostNL punt. Met deze link kunt u de zending volgen. Heeft u geen email bericht ontvangen? Neem dan contact op met ons op.

 

Welke bezorgmogelijkheden zijn er?
Standaardbezorging:

Dit is de standaardoptie bij het versturen van pakketten. De bezorgtijd wordt door PostNL bepaald en is afhankelijk van de route van de bezorger. In de track & trace link wordt het bezorgmoment meestal aangegeven in een tijdsvak van 2 a 3 uur.

Ophalen in Coevorden:

Wilt u uw pakket ophalen op ons adres in Coevorden? Kies voor de verzendoptie ‘Afhalen in Coevorden’. Op deze manier hoeft u geen verzendkosten te betalen. U kunt de bestelling de eerstvolgende dag (op afspraak, wij nemen hiervoor contact met u op) komen ophalen. Wanneer de bestelling niet compleet is, wordt er contact met u opgenomen. Heeft u het product dezelfde dag nog nodig? Neem dan contact met ons op.

Ophalen op beurs/markt:

Wilt u uw pakket ophalen op een beurs/markt? Kies voor de verzendoptie ‘Afhalen op beurs/markt’. Op deze manier hoeft u geen verzendkosten te betalen. U kunt de bestelling op de door u gekozen beurs/creamarkt komen ophalen. Wanneer de bestelling niet compleet is, wordt er contact met je opgenomen.


Wat gebeurt er als ik niet thuis ben als mijn bestelling wordt bezorgd?
Wanneer u niet aanwezig bent op het moment dat de bestelling wordt bezorgd, dan wordt de bestelling de volgende dag nogmaals aangeboden of het wordt bij de buren afgegeven. Bent u bij de tweede afleverpoging niet aanwezig, dan wordt de bestelling afgeleverd bij het dichtstbijzijnde afhaalpunt. PostNL doet in dit geval een briefje in de brievenbus, zodat je de bestelling zelf kunt ophalen.