Levertijd & bezorging


Onze pakketten worden verstuurd met PostNL en DHL. 

 

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Bestellingen kunt u binnen zo spoedig mogelijk thuis verwachten.

 

Betaal ik verzendkosten?
Bestellingen boven de €75,- incl. btw worden gratis verzonden. Onder dit tarief rekenen wij éénmalig €6.00 verzendkosten, ongeacht het aantal pakketten, gewicht of afmeting. Eventuele naleveringen/backorders worden kosteloos nagezonden.

 

Kan ik mijn bestelling volgen?
U ontvangt een track & trace link (per email) van uw pakket nadat wij uw bestelling hebben afgegeven bij een PostNL punt/ DHL punt. Met deze link kunt u de zending volgen. Heeft u geen email bericht ontvangen? Neem dan contact op met ons op.

 

Welke bezorgmogelijkheden zijn er?
Standaardbezorging:

Dit is de standaardoptie bij het versturen van pakketten. De bezorgtijd wordt door PostNL/DHL bepaald en is afhankelijk van de route van de bezorger. In de track & trace link wordt het bezorgmoment meestal aangegeven in een tijdsvak van 2 a 3 uur.

Ophalen in Coevorden:

Wilt u uw pakket ophalen op ons adres in Coevorden? Kies voor de verzendoptie ‘Afhalen in Coevorden’. Op deze manier hoeft u geen verzendkosten te betalen. U kunt de bestelling de eerstvolgende dag (op afspraak, wij nemen hiervoor contact met u op) komen ophalen. Wanneer de bestelling niet compleet is, wordt er contact met u opgenomen. Heeft u het product dezelfde dag nog nodig? Neem dan contact met ons op.

Ophalen op beurs/markt:

Wilt u uw pakket ophalen op een beurs/markt? Kies voor de verzendoptie ‘Afhalen op beurs/markt’. Op deze manier hoeft u geen verzendkosten te betalen. U kunt de bestelling op de door u gekozen beurs/creamarkt komen ophalen. Wanneer de bestelling niet compleet is, wordt er contact met je opgenomen.


Wat gebeurt er als ik niet thuis ben als mijn bestelling wordt bezorgd?
Wanneer u niet aanwezig bent op het moment dat de bestelling wordt bezorgd, dan wordt de bestelling de volgende dag nogmaals aangeboden of het wordt bij de buren afgegeven. Bent u bij de tweede afleverpoging niet aanwezig, dan wordt de bestelling afgeleverd bij het dichtstbijzijnde afhaalpunt. PostNL/DHL doet in dit geval een briefje in de brievenbus, zodat je de bestelling zelf kunt ophalen.